Monday, January 10, 2011

CorEtaN SuluNgKU....

                                            BISMILLAHIRAHMANIRAHIM..........


 sAlam kepada yg beragama islam n selamat sejahtera kepada yg non muslim........... :-)


ehmmmm..ehmmmm...pertama sekali, aku ingin mengucapkan terima kasih yang tidak terhingga kpda sesiapa saje yg melayari blog nie n trma ksih jgak kpda diri aku  sndri sebab terbuka hati untuk mencoret sedikit sebanyak di ruangan @ laman yang diberi nama 'blog' nie...... kepada yg blum kenal aku..nielah anugerah Ilahi yang diberi nama mohd imran bin mohd bidin.......




 nak citer ckitlah pasal aku....xpelah kalau korang xnk baca pon....tapi sekurang-kurang bacalah ckit yea...kih3x....aku nie anak pertama daripada 5 orang adik beradik ataupon lebih dikenali anak sulong....klu yang lum knl aku leh panggil aku imran,im atau leh panggil nme penuh..aku xkisah....tu pon klu korang sangguplah......heheheh....bese kawan2 ganu or yg rapat ngan aku pggil aku merang.....patotnye meran jea tpi disebabkan loghat ganu yang bgtu murah dengan perkataan 'g' maka lahirlah merang...kih3x....


aku dimuntahkan drpda rahim ibuku pada 6 november 1988 di hospital besar kuala terengganu pada 6.35 am pada ari jumaat..kalau xsilap akulah.....hehehe....sekarang aku menetap di kg tok randok,ajil di daerah hulu terengganu....tpi aku xckap ulu yea.huhu.....alhamdulillah sekarang aku berada di salah sebuah universiti di tanah air iaitu universiti pendidikan sultan idris di Tanjong malim ataupon nama saintifiknya 'pekan cowboy'..skrang nie aku dah semesta 6.klu xde aral mlintang, insyaAllah setahun lgi abislah dan jika ada rezeki aku kan bergelar seorang GURU bahasa melayu..hehehe


sebenarnya banyak yang aku ingin coretkan tapi aku takut termuntah atau meluat klu korang baca banyak2...hehehe.....aku nie jenis heppy go lucky...aku sllu hepy dan aku xsuka sdih2x sbb akan jadi stress dan bile stress maka akan berlaku bnda2 yg diluar jangkaan....korang pke2lah sndri yeap.....huhu....aku jga suka berkawan tak kira laki @ perempuan, miskin @ kaya, cntik @ hodoh, dan antonim2x laenlah....asalkan boleh bt kawan......orang cakap berkawan biar seribu,bercinta biar satu,berkahwin 4 pon bleh.....hahahah...


hobi aku??? aku suka buat sesuatu yang tak borink n mengeluarkan peluh..apa2 jelah asalkan berpeluh walaupon tido semasa kipas rosak...berpeluh jgkkan?huhu......aku rsa setakat 2 dululah....ada msa aku update blog nie....sbnrnya byk jgk bnda aku nk kongsi......ok.semoga berjmpa lagi di masa dan hari yang sama....hehehe...salam ukhwah ......jeng jeng jeng!!!!!



No comments:

Post a Comment